fbpx
MENU

Dominika i Carlos – Osnabrück

Dominika i Carlos Polsko – Hiszpański Ślub w Osnabrück

Uważaj o czym marzysz, bo marzenia się spełniają. Od dawna pragnęliśmy sfotografować ślub i wesele poza granicami Polski. Kochamy fotografować „u siebie” , jednak bardzo chcieliśmy poznać odmienne zwyczaje, a przede wszystkim sprawdzić się z nowym wyzwaniem.

Po otrzymaniu wiadomości od Dominiki i Carlosa nie mogliśmy uwierzyć, że nasze marzenie się spełniło.

Podczas podróży do Niemiec byliśmy bardzo podekscytowani, ale prócz radości wkradała się również mała doza niepewności spowodowana odległym wyjazdem. Gdy dotarliśmy na miejsce, cała niepewność została rozwiana przez urok i malowniczość miasta. Osnabrück to piękne zabytkowe miejsce położone nieopodal granicy z Holandią.

Dominikę i Carlosa poznaliśmy dzień przed ich ślubem. Dzieląca nas odległość ponad 1000 km, nie pozwoliła nam na wcześniejsze osobiste spotkanie. Macie tak czasami, że poznajecie kogoś i od razu zaczynacie nadawać na tych samych falach ? Tak było w naszym przypadku, od pierwszej chwili wiedzieliśmy, że jest to początek niesamowitej historii.

Ślub Katechumeński

Ślub Katechumeński odbył się w pięknym Kościele Św. Józefa w Osnabrück. Po otwarciu drzwi ukazał nam się niesamowity widok rodzinnej atmosfery jaka panowała w oczekiwaniu na młodą parę. Tata Carlosa przed rozpoczęciem mszy wygłosił wzruszającą przemowę, a chwilę później Pan młody w asyście mamy podążał już pod ołtarz. Dominikę do ołtarza prowadził Tata, którego mieliśmy przyjemność poznać wcześniej podczas wykładu jaki prowadziliśmy dla fotografów ślubnych. Wtedy Dominika i Carlos zobaczyli się w tym dniu pierwszy raz. Były to bardzo wzruszające chwile.
Goście po zakończeniu ceremonii opuszczali kościół w akompaniamencie muzyki granej przez przyjaciół. Nie mogliśmy uwierzyć w to co dalej się działo. Wszyscy zebrani utworzyli wielkie koło i zaczęli tańczyć na placu przed kościołem, a Dominika i Carlos dołączyli do nich.

Przyjęcie weselne odbyło się na obrzeżach miasta w Haus Rahenkamp, które otaczały liczne łąki. Atmosfera chilloutu, jaka tam panowała nie zdarza się często. Mimo gorącej lipcowej pogody, wszyscy radośnie spędzali czas.

Całą magię tego dnia stworzyli Dominika i Carlos razem ze swoimi rodzinami oraz przyjaciółmi.
Bardzo się cieszymy, że mogliśmy uwiecznić tą niezwykłą historię. Poznać nowe tradycje i kulturę co bardzo mocno zainspirowało nas do dalszego działania.

Zapraszamy Was do obejrzenia zdjęć 🙂

Jeżeli chcecie zobaczyć nasze inne prace, zapraszamy na bloga.